specjalista BHP Łuków, pracownik biurowy Łuków
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania
przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym
uwzględnieniem stanowisk pracy - bieżące informowanie pracodawcy o
stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi
do usuwania tych zagrożeń, - czynny udział w opracowywaniu
dokumentacji a także planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz
przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach
rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu
bezpieczeństwa i higieny pracy, - czynny udział w przekazywaniu do
użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych
albo ich części, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających
wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników, - czynny
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w
opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności
tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola
realizacji tych wniosków, - Aktywna współpraca z wszystkimi pionami organizacji celem budowania kultury organizacji opartej na bezpieczeństwie
- Reprezentowanie firmy przed kontrolami i audytami
- Koordynowanie zgodności prac firm na Zakładzie
- Przygotowywanie
i prowadzenie niezbędnych rejestrów, kompletowanie i przechowywanie
dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób
zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników
badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy, - Udział w pracach projektowych w Zakładzie
Wymagania
Wykształcenie wyższe o specjalności BHP lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok,
Dobrą znajomością przepisów BHP, PPOŻ, ochrony środowiska,(ISO 14.001)
Komunikacja w języku angielskim (poziom średnio-zaawansowany),
Proaktywność, komunikatywność, skrupulatność i rzetelność w pracy,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
Zorientowanie na doskonalenie wiedzy i kompetencji,
Chęć szkolenia pracowników i budowania wraz z nimi kultury bezpieczeństwa pracy w zakładzie,
Gotowość do podróży służbowych.
Dodatkowe atuty:
Znajomość HACCP,
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
Ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej,
Ukończone szkolenie dla specjalistów ochrony przeciwpożarowej
Udział w ciekawych zadaniach i projektach,
Język niemiecki.
Oferujemy
pracę w międynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
pakiet socjalny, dodatkowe pakierty medyczne, karty MULTISPORT,
możliwość rozwoju zawodowego
Klauzule informacyjne
Aplikuj