manager Łuków, logistyk Łuków, manager klubu Łuków
- pomoc w organizacji działań związana z otwarciem klubu,
- współodpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
- implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
- stworzenie
i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się
poprzez działania operacyjne na bardzo wysokiej jakości obsługi Klienta, - dbałość
o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez
wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na
temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji
procesów, - współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
- koordynowanie zespołu,
- przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
- współpraca z zespołem trenerów personalnych,
- bezpośredni kontakt z Klientami klubu.
Wymagania
co najmniej 1-2 letnie doświadczenie menadżerskie poparte sukcesami w branży związanej z obsługą Klienta, taką jak: hotelarska, fitness, służba zdrowia,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem,
nieposzlakowana opinia kandydata.
Oferujemy
pracę pełną wyzwań – realny wpływ na poziom funkcjonowania klubu,
atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
możliwość ciągłego rozwoju osobistego – podnoszenie kwalifikacji poprzez wymianę wiedzy i regularne szkolenia,
realny wpływ na rozwój organizacji – możliwość wdrażania swoich pomysłów,
możliwość awansu w strukturach firmy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj